.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار قريب‌الوقوع سران جبهه اصلاحات با خاتمي

اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات كه احساس كرده‌اند در عرصه انتخابات رياست جمهوري دهم از حزب اعتماد ملي عقب مانده‌اند، با بررسي مصاديق انتخاباتي در نشست شب گذشته خود تصميم گرفتند در آينده نزديك با سيدمحمد خاتمي ديدار كنند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري ياري (حاميان سيدمحمد خاتمي)، نخستين موضوعي كه در جلسه شب گذشته اصلاح طلبان بررسي شد، جدول زمان ‌بندي انتخابات رياست‌جمهوري دهم شوراي هماهنگي بود كه با توجه به آنكه اين فرايند در برخي بخش‌‌ها زودتر كليد خورد، قرار شد در جلسات آتي درباره ساير مراحل بحث و تصميم‌گيري شود.
گروه‌هاي عضو جبهه اصلاحات كه پيش از اين ورود به مصاديق انتخاباتي را زودهنگام مي دانستند و آن را به ضرر كانديداي خود تلقي مي‌كردند، شب گذشته در خصوص‌ مصاديق انتخاباتي نيز بحث و تبادل نظر كردند و قرار گذاشتند طي دو جلسه آينده به جمع‌بندي در اين زمينه برسند.
سران جبهه اصلاحات همچنين به بررسي ساختار اجرايي انتخابات در اين جبهه‌ پرداختند و قرار شد كميته‌ انتخابات شورا با توجه به تجربيات خود در چند انتخابات گذشته، ساختاري را در اين زمينه پيشنهاد دهد.
در اين نشست پس از ارائه گزارش تشكل‌ هاي فرهنگيان عضو جبهه اصلاحات در زمينه تشكيل كميته‌‌اي به منظور دعوت از رئيس جمهور سابق براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم، قرار شد سران جبهه در آينده نزديك با خاتمي ديدار و گفتگو كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.